Uue auto pindasid ei tohiks sobimatute kemikaalide ja vahenditega töödelda, sest see võib jätta nähtavad jäljed.
Peale uue auto kätte saamist ei tohiks uusi tundlikke pindasid sobimatute kemikaalide ja vahenditega töödelda, sest see võib pindadele jätta nähtavad jäljed.
Kaitsmist vajavaid pindasid tuleks käsitseda ettevaatusega ja algusest peale hooldamisele ja kaitsmisele tähelepanu pöörata. Pinnakaitse õigeaegne rakendamine ennetab teatud pindade puhul oluliselt kulumist ja võimalikke kahjustusi.
Võtame esmalt vaatluse alla suurima pinna auto juures – värvkatte. Moodsad tehasevärvid (antud juhul jätame kõrvale pulbervärvid) kantakse kerele 130º C kuni 140º C juures. Alles 10 päeva pärast võib nad katta kaitsekihiga, nagu vaha või mõne muu konserveerimisvahendiga. 10 päeva on aeg, mille jooksul on värvikiht piisavalt kõvenenud ja lahustid on jõudnud välja aurustuda. Kui värvikiht on mingil põhjusel viga saanud ning tehase või edasimüüja poolt üle värvitud, tähendab see, et üle värvitud koht on kuivanud temperatuuril ca 60º C kuni 80º C ja vajab umbes 30 päeva, et saavutada piisav kõvadus. Kes kindla peale välja tahab minna, peaks seega 30 päeva ootama, enne kui lakikaitsevahendit peale kannab, sest see tegevus kulutab pehmet värvipinda. Selle aja jooksul peaks autot ka pesema võimalikult pehmelt.
Salongis valitseb esimestel nädalatel tüüpiline uue auto lõhn. Selle tekitajaks on lahustid, mis plastmassist, polstrist, mattidest ja liimitud osadest alles mõne aja pärast välja lenduvad. Igal juhul on tähtis kõikide uute materjalide eest, mis tänapäevaste keskkonnakaitse nõuete tõttu reageerivad varasematest tundlikumalt, õigel viisil hoolitseda.