LENNUKI VÄLISPINDADE POLEERIMISE TEENUSED:
KLIKI TEENUSEL, ET NÄHA TÄPSEMAT KIRJELDUST:
Lennukikere välimiste detailide seisundile mõjub palju erinevaid faktoreid.
Nendeks on nii atmosfääri mõjud, nagu nt päike, vihm, lumi, külm, kui ka mehhaanilised mõjud, mis ilmnevad pesemisel, aga ka külmumisvastaste reagentidega töötlemine. Aja möödudes muutub lennukikere tuhmiks ja matiks.
Värvpinna poleerimisel on mitmeid eeliseid ning see aitab säästa hoolduskuludelt.
Siledad ja läikivad värvpinnad määrduvad vähem ning säilitavad seejuures kauem suurepärase väljanägemise.
Lennuki värvpindade poleerimine on ajamahukas ning sõltub nii lennuki seisundist kui ka poleerimistingimustest.
Poleerimisel kasutatakse asutuse 3M materjale ja tehnoloogiaid või lennuki juhendile vastavaid spetsifikatsioone.
Metallpindade poleerimisel peetakse silmas mootori ja tiibade esiosade või stabilisaatorite ääriste poleerimist.
Nende pindade esialgne originaalne välimus omab meeldivat matti värvust, kuid aja möödudes ning õhuvoolude ja muude väikeste osade mõjul omandavad nad räpase välimuse.
Paljudele meeldivad päikese käes helkivad pinnad, mis annavad kogu lennukile kauni välimuse.
Poleerimise protseduur on üsna ajamahukas ning sõltub poleeritavate pindade seisundist ja soovitud tulemusest. Juba poleeritud pinnale läike andmise protseduuri keskmine pikkus on mootori ääriste puhul 10 tundi, tiiva otsa puhul 15 tundi. Tööde maksumus on 35 €/h, kuid see ei sisalda tööde teostamiseks vajaliku materjali maksumust. Poleerimisel kasutatakse asutuse 3M sertifitseeritud materjali.
Töid teostatakse poleerimiseks sobilike tingimuste olemasolul (kas kuiv ja soe ilm või angaari olemasolu) väljasõidul igasse lennujaama.
Oluline! Tasub meeles pidada, et mõningate pindade poleerimine on keelatud lennuki tootja poolt!
Mõningatel juhtudel on vajalik interjööri detailide poleerimine. Sel juhul saatke meile päring koos fotoga ning me proovime leida võimaliku lahenduse.
Lennuki ekspluateerimise ajal tekivad illuminaatori küljeklaasidele mootori poolt õhku paisatud liivast kriimud ja väikesed killendid.
Teostades klaasi ülevaatust kooskõlas AMM’ga jaotatakse kahjustused parandatavateks või klaasi väljavahetamist nõudvateks. Tõsisemate kahjustuste korral on vajalik illuminaatori klaasi ja soovitavalt ka kummitihendi väljavahetamine.
Pisemate vigastuste korral on paljudel lennukitel lubatud teostada klaaside poleerimist. Kooskõlas AMM’ga kontrollitakse kahjustuse sügavust võimaliku poleerimise tarbeks. Seejärel teostatakse kriimude või väikeste killendite lihvimist ja klaaside poleerimist ideaalse läbipaistvuse saavutamiseks.
Poleerimise lõppedes kontrollitakse klaasi jääkpaksuse vastavust juhendis tooduga.
Klaaside poleerimist teostatakse lennuki küljes ning see ei eelda klaaside eemaldamist lennukilt. See võimaldab kokku hoida kuni 70% klaaside vahetamise hinnast. Kuna remonti teostatakse „on wing“ põhimõttest lähtudes, siis ei vaja see eraldi sertifikaati tööde teostamise kohta.
Juhul kui klaasid on juba välja vahetatud, ärge kiirustage nende utiliseerimisega. Võime teostada nende ülevaatuse ning võimalusel teostada nende poleerimist kooskõlas CMM juhendiga. Koostöös MRO’ga on võimalik lennusertifikaadi väljastamine.
Keskmiselt kulub ühe illuminaatori poleerimiseks 3 töötundi.
Teostame töid väljasõidul igasse lennujaama klaaside poleerimiseks sobilike tingimuste olemasolul.
Neile, kes soovivad nimetatud tehnoloogiat omandada, pakume koolitust, vajalikku varustust ja tööde teostamiseks vajalikke materjale.
KIIRETE KÜSIMUSTE KORRAL HELISTA E-R 9.00 – 18.00 tel +372 6 803 500
TEHTUD TÖÖDE GALERII
- Värvipinna poleermine
- Klaaside poleerimine
- Nahkistmete puhastus
- Salongi keemiline puhastus
- Turvavööde puhastus