NANOKAITSE AUTOLE

NANOTÖÖTLUS

Nanokatted võimaldavad säästa puhastusmaterjali kulu ja tööaega kuni 80% ulatuses.

Vesi voolab lootoselehelt nagu herned mäest alla. See juhtub seepärast, et kontakt selle pinnasega on minimaalne ja lisaks on pind väga libe. Samasuguse hüdrofoobse efekti ehk nn. isepuhastuva efekti annavad nanokatted- Sellist efekti omavad pindade hooldus ja puhastus käib suurusjärgus kiiremini ja enamikel juhtudel ei ole vaja kasutada puhastusvahendeid.

NANOKATTE EELISED:

  • läbipaistev ja pikaajaline kate
  • kergesti peale kantav
  • lõhnatu
  • lühike kuivamise aeg
  • ei nõua mingit lisaenergiat
  • suur efektiivsus tänu ökonoomsele kulule
  • ei sisalda lahustit
  • ei sammaldu ega teki mustusseeni
  • vastupidav kõrgsurvepesule
  • töödeldud pinnas on kergesti puhastatav
  • väga vastupidav hõõrdumistele

nanokaitse

SAGEDASEMAD KÜSIMUSED:

+Kui kaua kestab nanokatte hüdrofoobne efekt ?

Töödeldud autokerele toimib nanokatte efekt 9 kuni 12 kuud ja see sõltub läbisõidust ning sellest, kui sagedasti autot pestakse.
„Antivihm” vahendiga töödeldud autoesiklaasi kasutamisaeg vältab 15000 kuni 20000 km, küljeaknad aga 60000 km.
Valuvelgedele kestab efekt aasta. Muidugi mängivad suurt osa kasutustingimused.

+Millise paksusega jääb nanokate peale pinnasele kandmist?

1 nanomeeter (nm) on üks miljardik ehk 10-9 meetrit, seega tähendab moodustub kihi paksus 20 kuni 60 nm.

+Mille poolest erineb nanokiht autovahast ja teistest vahenditest?

Põhiliseks erinevuseks on ühe või teise katte kasutusaeg. Vedelat vaha saab kasutada 1 – 3 kuud, tahke vaha karnauba baasil kestab umbes 6 kuud ja nanokate kuni üks aasta. Keemiatööstus areneb pidevalt ja käesoleval ajal on juba täiesti uued katted, mille kasutusaeg küündib juba 5 aastani. Reegliks on see, et mida odavam vaha, seda vähem see kestab. Kõik need kasutusajad on ligikaudsed ja sõltuvad suuresti auto ekspluatatsiooni tingimustest ja läbisõidu pikkusest. Näiteks auto läbisõidul aastas 60000 km maantee tingimustes tuleb kõiki tähtaegu vähendada kahekordselt.

KLIKI TEENUSEL, ET NÄHA TÄPSEMAT KIRJELDUST:

+Nanokaitse autokerele

Autokerele ettenähtud nanokate – ühest komponendist koosnev kate, mis katab auto lakkvärvi ja tagab selle erinevate määrdumiste tõrje.

Vähendab oluliselt mustuse, puude tolmukatelt langeva õietolmu, lindude väljaheidete ja teiste kahjulike komponentide kleepumist lakkvärvi kattele. Töödeldes autokeret nanokattega saavutame „lootose efekti”, st. vihmapiisad koos mustusega voolavad ise maha, kui algab vihmasadu.

Pärast nanokatte kandmist lakkvärvile on kerepind väga kergesti pestav – mustus eraldub autokerelt agressiivseid pesuvahendeid kasutamata. Samuti muutub kerepind soolade, hapete ja leeliste suhtes tõrjuvaks, mis omakorda kaitseb korrosiooni tekkimise eest.

Loe lisa CQuartz Finest keretöötluse kohta siit

Tähtis teada: Iga nanokate, olenevalt selle paksusest ei suuda veel katta tekkinud kriimustusi. 100-protsendilise efekti saavutamiseks on vaja esmalt olemasolevatest kriimustustest lahti saada!

BRONEERI AEGKÜSI HINNAPAKKUMIST

 

 

vahatamine

+Aquacontrol® klaasitöötlus

Klaasitöötlus annab kristallselge nähtavuse erinevates ilmastikuoludes, eriti pimedal ajal.

Aquacontrol® on klaasivaha asendaja, mis tõrjub efektiivselt klaasi pinnalt vett ja lörtsi. Auto liikumisel tekkiv tuul eemaldab Aquacontrol®-i abil veepiisad klaasilt vähesema klaasipühkijate kasutusega.

Aquacontrol® on kergesti kasutatav ja isegi uuendamisel ei pea vana kihti alt eemaldama – piisab vaid klaasi puhastamisest.

Aquacontrol®-i eelised on:

  • Turvalisem autosõit
  • Suurem sõidumugavus
  • Selgem vaade halbades ilmastikuoludes
  • Vähendab pimestamist pimedal ajal
  • Kergem putukate, lume ja jää eemaldamine klaasilt
  • Kestab esiklaasidel kuni 20.000 km ja küljeklaasidel kuni 60.000 km
  • Väiksem koormust klaasipühkijatele
  • Kantav klaasidele kergelt ja vähese ajaga

Soovid ise oma auto klaasi töödelda? Osta Aquacontrol meie e-poest.

BRONEERI AEGKÜSI HINNAPAKKUMIST

 

klaasivaha

+Valuvelgede kaitse

Sõiduauto velgede töötlemine tagab nende puhtuse ja läike pikaks ajaks.

Sõiduki velgede regulaarne hooldus aitab Teil pikka aega säilitada nende algset ilmet, vähendab määrdumust, mis tekib piduriklotside kulumisest ja hõlbustab oluliselt velgede pesu.

Nõuanne: Töödeldes velgi väljast- ja seestpoolt 2 korda aastas on valuvelgede välimus nagu uutel isegi peale mitme tuhande kilomeetri läbimist. 

BRONEERI AEGKÜSI HINNAPAKKUMIST

 

velgede vahatamine

+Nanokaitse tekstiilile ja nahale

Nanokaitse autosalongile – ühe komponendiga aine nii tekstiilist kui ka nahast osadele, mis moodustab nähtamatu kihi iga riidekiule.

Selline kate vähendab mustuse haakumist ja tagab pikaajalise kaitse niiskuse eest. Vedelike, nagu kohvi, mahla või veini tilgad ei imendu, vaid veerevad pinnalt maha.

Pinnad, millele on kantud nanokate, on kergesti puhastatavad ja need on vastupidavad keemilisele puhastusele. Nanokate ei mõjuta riide välisilmet, selle karedust või pinnase hingavust.

Enne nanokatte hüdrofoobse kaitse materjalile kandmist, peab hoolikalt riiet või nahka puhastama. Juhul, kui nanokate kanda määrdunud pinnasele, siis on hiljem väga keeruline seda pinda puhastada! Enne nanokattega töötlemist soovitame teha tekstiiliga kaetud salongis keemilist puhastust ja/või puhastada nahkistmed.

Tähtis teada: Ükski nanokate, mis on kantud ettenähtud tekstiilile või nahale ei eralda peale kuivamist allergilisi aurusid ja on täiesti kahjutud.

BRONEERI AEGKÜSI HINNAPAKKUMIST

 

Nanotöötlus tekstiilile

KIIRETE KÜSIMUSTE KORRAL HELISTA   E-R 9.00 – 18.00   tel +372 6 803 500

SOOVID ISE OMA AUTOT KAITSTA?

Vajuta siia ja leia sobiv toode meie e-poest.


 NANOTEHNOLOOGIA TÖÖPÕHIMÕTE

Nagu kõik moodsad tehnoloogiad, on ka autokeemia hakanud põhinema nanotehnoloogial ja selliste ainetega auto töötlemine annab imepäraseid tulemusi.

Kerele ja klaasidele kantaval vahal on kolm kihti. Esimene on see, mis seob ülejäänud kihid autoga, teine on põhikiht ja kolmas on libekiht. Viimane neist paneb vee ja mustuse auto pealt ära jooksma. Autol tekib sellise ainega katmisel isepuhastuv efekt – kui vihma sajab ja piisad kukuvad autole, siis sõites veab kiht tuulega vihmavee koos mustusega autolt minema. Tõsi, see pole päris sama, mis pesemine, kuid auto seisab märksa kauem puhtana kui muidu.

Samuti on sellisel vahal kaitsefunktsioon, mis ei lase mustusel sügavale värvkattesse tungida. See tähendab, et autoga pesulasse minnes pole vaja mitmeid leotusi läbida, enne kui auto puhtaks saab.

Sama ainet kantakse ka aknaklaasidele, mis kindlustab selle, et vihma korral jookseb vesi ise tuulega minema. Enamjaolt pole kojamehi üldse vajagi. Näiteks maanteel suurema kiirusega sõites võib ka paduvihmaga kojameeste kangi peaaegu puutumata jätta.

nanotehnoloogia faas 1

1. faas – Vahetult pealekandmise järel.

Nanotooted koosnevad mikroskoopilise suurusega osakestest, mis sisaldavad tugevasti pealispinna ja teiste komponentidega nakkuvaid komponente, tagades lõpptulemusena vihma, lund ja mustust hülgava pinna.

nanotehnoloogia faas 2

2. faas – Lühikese aja jooksul algab osakeste paigutumisprotsess.

Pealiskihti moodustavad osakesed nakkuvad klaasitaoliste komponentide abil, mis annavad pealiskihile vajaliku tugevuse.
Need osakesed paigutuvad pealekandmisel joonisel kujutatud korrapärasel viisil.

nanotehnoloogia faas 3

3. faas – Tahkunud olek. Protsess on lõppenud.

Siduvad komponendid paigutuvad alusmaterjali pealispinnale, niiskust ja mustust hülgavad komponendid jäävad õhu kätte.
Tänu sellisele “iseorganiseerumisele” tekib ultraõhuke klaasitaoline kiht.