MÕLKIDE EEMALDAMINE JA VÄRVIPARANDUS
KLIKI TEENUSEL, ET NÄHA TÄPSEMAT KIRJELDUST:
Mõlkide eemaldamiseks kasutame PDR (Paintless Dent Repair) meetodit, mis võimaldab kokku hoida raha ja aega. Keskmiselt kulub ühe mõlgi kõrvaldamiseks aega 30 minutist kuni 3 tunnini ja remonditasu on mitu korda väiksem, kui traditsioonilise maalritöö puhul.
PDR meetodiga saab tavaliselt eemaldada mõlke, mis on tekkinud nt:
- autouste hooletul avamisel;
- puuokste, kastanite ja teiste viljade kukkumisel autokerele;
- laste ettevaatamatul mängimisel palliga:
- loodusõnnetuse, nt. rahe tagajärjel.
Tähtis teada! Mõlke ei saa kõrvaldada detailidelt, kus värv on vigastatud, teravate äärtega või kui mõlk on väga suurte mõõtmetega (avarii korral).
Vaata siit lisainfot mõlkide eemaldamise kohta.
BRONEERI AEGKÜSI HINNAPAKKUMIST
Rahekahjustuste likvideerimine
Raheteradest põhjustatud autokere pinnavigastustest vabanemiseks ei ole enamasti tarvis autot üle värvida ega kahjustatud keredetaili välja vahetada.
Eemaldame mõlke ilma keret värvimata – auto lakkvärv ei saa kahjustada ning rahest kahjustatud detailid ei vaja ülevärvimist. See on tunduvalt odavam lahendus, kui vigastatud detaili väljavahetamine.
Tähtis! Rahe poolt tekitatud mõlkide eemaldamise tasu määratakse iga auto korral eraldi ja see sõltub vigastatud detailide arvust, selle kohast ja ligipääsevuse keerukusest.
BRONEERI AEGKÜSI HINNAPAKKUMIST
Sõidu ajal lendavad paratamatult eessõitva auto rataste alt väiksed kivid, mis vastu autot põrgates kahjustavad autokere värvikihti. Eriti häirivateks võivad nö. valged täpid osutuda, kui auto on tumedat värvi.
Selleks, et sellist sorti väikesest vigastusest ei tuleks aja möödudes suuremaid roostekahjustusi, tuleks vigastatud kohad võimalikult kiiresti uuesti värviga katta. Kui selliseid väikseid vigastusi on ühel detailil palju, siis on parim lahendus terve detaili ülevärvimine. Kui aga on vaid mõni väike värvivigastus detaili kohta, siis selle parandamiseks sobib koht-värviparandus (Touch Repair) tehnoloogia, mille puhul täidetakse vaid vigastatud koht.
Värvi täke läbilõikes enne parandamist.
Täke täidetakse värvi ja lakiga, mis on valmistatud retsepti alusel. Liigne värv eemaldatakse spetsiaalse tööriistaga autovärvi vigastamata.
Värvi täke peale remonti.
Tähelepanu! See tehnoloogia ei asenda tavalist detailide värvimist ja täket võib lähedalt vaatamisel märgata.
Autokerel kasutame kriimustuste eemaldamiseks Sprayless Scratch Repair (SSR) tehnoloogiat, mis USA-s on olnud juba peaaegu 20 aastat kasutusel. Tekkinud kriimustused saab selle tehnoloogiaga eemaldada mõne minuti jooksul.
See tehnoloogia on palju „rohelisem”, kui terve detaili värvimine värvimistöökojas. Kasutades SSR tehnoloogiat säästame keskkonda ja hoiame kokku autoomanike kulutusi remondi arvelt.
Tähtis teada! Tehnoloogia võimaldab „peita” ainult selliseid kriimustusi, mida ei ole poleeritud! Juhul, kui kriimustustele on ilmunud rooste, peab pöörduma kereremondi töökoja poole.
BRONEERI AEGKÜSI HINNAPAKKUMIST
SSR tehnoloogia kirjeldus
Kriimustuste remontimine ilma keret värvimata.
Kriimustuste parandamise tehnoloogia koosneb mitmest etapist ja võib mõneti olla erinev sõltuvalt kriimustuse sügavusest.
Igasugune tehnoloogia värvimisel eeldab aluspinna ettevalmistamist. Aluspind pestakse hoolikalt ja muudetakse vastava lahusega rasvavabaks. Edasi kantakse kruntvärv SSR kriimustusele.
Peale mõneminutilist kuivamist eemaldatakse liigsed värvijäägid spetsiaalse villase ketta abil. Seejärel kantakse õige tooniga värv värvitavale kohale ja samuti poleeritakse koos aktivaatoriga. Vajadusel korratakse protseduuri.
Viimasena kantakse kriimustusele SSR lakk ja see koht poleeritakse poleerimisketta ning aktivaator-pastaga. Vajadusel antakse detailile täiendav läige.
Tähtis! See tehnoloogia ei asenda tavalist detaili ja kriimustuse värvimist ning see ei tohi olla 1,5 m kauguselt märgatav. Põhjalikumal uurimisel me saame aru, kus varem on olnud kriimustuse koht!
Sagedamini esitatavad küsimused:
Kas kõiki kriimustusi on võimalik eemaldada?
Kahjuks ei allu eemaldamisele väga sügavad (kuni metallini) ja laiad kriimustused. Neid võib täita värviga, kuid sellega kaasneb väga suur risk korrosiooni tekkeks. Selliste vigastuste remondiks on õigem kasutada kogu detaili tavalise värvimise metoodikat.
Kas kriimustuse vanus omab mingit tähtsust?
Jah ja ei. Juhul, kui kriimustus ei ole nii sügav, et metalli oleks näha, siis ei ole see nii kriitiline, kui seda on kriimustus, milles on metall näha. Kuid siiski peaksite meiega konsulteerima.
Kas mingi aja möödudes võib kriimustus uuesti esile kerkida?
Ainult sellistel juhtudel, kui te kasutate erinevaid lahusteid, mis on tehtud naftatoodete baasil.
Värvivigastuste parandamine. Auto lakkvärvi lokaalne parandamine.
Sellise tehnoloogia kasutamine võimaldab jäljetult eemaldada kriimustused, täkked ja teised vähemtähtsad kerekatte vigastused. Seejuures parandamine toimub ainult vigastatud alas ja tehasevärv põhilisel alal säilib.
Selle tulemusena jääb vigastatud koht märkamatuks isegi professionaalidele, aga remondile kulub oluliselt vähem aega ja materjale. Lokaalne parandamine toimub kereelemente maha demonteerimata, mis võimaldab säilitada auto müügihinna. Auto ei lange seejuures avariiliste autode kategooriasse ja remondi läheduses asuvad detailid ei saa kannatada.
Kohtvärvimise eelised
Põhilised eelised autokere lakkvärvikatte lokaalse remondi juures on:
- Minimaalne remonditsoon;
- Tehase poolt pandud katte minimaalne vahetusala;
- Remonditavaid detaile ei ole tarvis demonteerida;
- Tehase koostise ja korrosiooni vastase töötluse poltühenduste säilitamine;
- Oluline aja kokkuhoid võrreldes traditsioonilise remondiga;
- Peale remonti ei kuulu Teie auto ülevärvitud autode kategooriasse.
Tähtis! Vigastuse suurus ei tohi olla üle poole A4 formaati paberilehe suurusest.
Keredetailide lokaalse värvimise tehnoloogia:
- Mustuse eemaldamine (vastavalt vajadusele).
- Autokere elementide (pamper) tasandamine spetsiaalsete tööriistadega.
- Väikeste ebatasasuste kõrvaldamine kasutades pahteldamist ja lihvimist kuni pinnavormi täieliku taastamiseni.
- Töödeldud ja ettevalmistatud pinnale spetsiaalse krundi kandmine ja sellele järgnev kuivatamine.
- Firma Basf Glasurit tehnoloogia põhjal värvi valik.
- Värvitava pinna matistamine.
- Parandamist mittevajava pinna maskeerimine.
- Värvikihtide kandmine pinnale neid vahelduvalt kuivatades.
- Lakikihtide kandmine pinnale neid vahelduvalt kuivatades. Laki kuivatamist tehakse infrapunaste kuivatuslampidega, mis aitab seda protsessi kiirendada ja tagab kvaliteedi.
- Värvipinna ülemineku eemaldamine toimub abrasiivpastadega, mis teeb selle täiesti märkamatuks.
KIIRETE KÜSIMUSTE KORRAL HELISTA
E-R 9.00 – 18.00
Tel. +372 6 803 500